ԴԱՐՁՎԱԾՔՆԵՐԻ, ԱՍԱՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ԵՎ ԱՌԱԾՆԵՐԻ ԹԱՐԳՄԱՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՎԵՐՀԱՆՈՒՄԸ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2019.23.1.184Keywords:
դարձվածային միավոր, առած-ասացվածք, լեզվակիր, լեզվամշակութային յուրահատկություն, հարանշանակային արժեք, ոճական երանգավորում, թարգմանական հնար, պատճենում, համաբանություն, համարժեքությունAbstract
Սույն հոդվածում փորձ է արվում նկարագրել դարձվածքների, առածասացվածքների կարևոր դերը լեզվում, վերջիններիս լեզվամշակութային արժեքը։ Լեզվի այս բառամթերքը հաճախ թարգմանական դժվարություններ է առաջացնում թարգմանիչների մոտ, ինչը հանգեցնում է թիրախ լեզվի միավորների իմաստային խեղաթուրման։ Առնչվելով այս խնդրին՝ փորձ է արվել ուսանողների մոտ զարգացնել համապատասխան թարգմանչական գիտելիքներ անգլերենի մասնագիտական դասընթացներում: Ուսումնական գործընթացում կիրառվող վարժությունները միտված են բարելավելու թարգմանական հմտությունները, ինչպես նաև հարստացնելու լեզուն ուսումնասիրողի բառապաշարը և զարգացնելու լեզվամշակութային գիտելիքները։
Downloads
Published
2020-05-31
Issue
Section
Մեթոդիկա
License
Copyright (c) 2020 Author(s)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.