ԴԱՐՁՎԱԾՔՆԵՐԻ, ԱՍԱՑՎԱԾՔՆԵՐԻ ԵՎ ԱՌԱԾՆԵՐԻ ԹԱՐԳՄԱՆԱԿԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՎԵՐՀԱՆՈՒՄԸ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐՈՒՄ

Authors

  • Նազելի ՀԱԿՈԲՅԱՆ Երևանի Վ. Բրյուսովի անվան պետական լեզվահասարակագիտական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2019.23.1.184

Keywords:

դարձվածային միավոր, առած-ասացվածք, լեզվակիր, լեզվամշակութային յուրահատկություն, հարանշանակային արժեք, ոճական երանգավորում, թարգմանական հնար, պատճենում, համաբանություն, համարժեքություն

Abstract

Սույն հոդվածում փորձ է արվում նկարագրել դարձվածքների, առածասացվածքների կարևոր դերը լեզվում, վերջիններիս լեզվամշակութային արժեքը։ Լեզվի այս բառամթերքը հաճախ թարգմանական դժվարություններ է առաջացնում թարգմանիչների մոտ, ինչը հանգեցնում է թիրախ լեզվի միավորների իմաստային խեղաթուրման։ Առնչվելով այս խնդրին՝ փորձ է արվել ուսանողների մոտ զարգացնել համապատասխան թարգմանչական գիտելիքներ անգլերենի մասնագիտական դասընթացներում: Ուսումնական գործընթացում կիրառվող վարժությունները միտված են բարելավելու թարգմանական հմտությունները, ինչպես նաև հարստացնելու լեզուն ուսումնասիրողի բառապաշարը և զարգացնելու լեզվամշակութային գիտելիքները։

Downloads

Published

2020-05-31

Issue

Section

Մեթոդիկա