«ԼԵԶՎԱԿԱՆ ԻՆՏԵՐՖԵՐԵՆՑԻԱՆ» ԵՎ ԴՐԱ ԴԱՍԱԿԱՐԳՄԱՆ ՏԱՐԲԵՐԱԿՆԵՐԸ ԱՆԳԼԵՐԵՆ ՀԱՂՈՐԴԱԿՑԱԿԱՆ ԿԱՐՈՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2020.24.2.087Keywords:
լեզվական ինտերֆերենցիա, ինտերֆերենցիայի դասակարգման տարբերակներ, ներլեզվական ինտերֆերենցիա, միջլեզվական ինտերֆերենցիա, բանավոր խոսքում կատարվող սխալներAbstract
Հոդվածում քննության է առնվում «լեզվական ինտերֆերենցիա» երևույթը և դրա դերը օտար լեզվի ուսուցման գործընթացում: Նշվում է, որ հայ, ռուս և արևմտյան մեթոդիստները լեզվական ինտերֆերենցիայի հարցի վերաբերյալ տարաբնույթ մոտեցումներ են ցուցաբերում: Դիտարկվում են լեզվական ինտերֆերենցիայի դասակարգման հիմնական տարբերակները՝ հաշվի առնելով առաջացման բնույթը, իրականացման ուղղությունը, դրսևորման տեսակը, ինչպես նաև խոսքի մասերի պատկանելիությունը: Առաջարկվում է սովորողների միջլեզվական դժվարությունները հաղթահարելու տեսանկյունից առավել արդյունավետ և նպատակային համարել լեզվական ինտերֆերենցիան ըստ խոսքի մասերի դիտարկելը:
Downloads
Published
2020-11-30
Issue
Section
Մեթոդիկա
License
Copyright (c) 2020 Author(s)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.