ՉԱԿ ՊԱԼԱՆԻԿԻ «ՓՐԿՎԱԾԸ» ՎԵՊԻ ՀԱՐՑԱԴՐՈՒՄՆԵՐԸ ՖՐԻԴՐԻԽ ՆԻՑՇԵԻ ՓԻԼԻՍՈՓԱՅԱԿԱՆ ԳԱՂԱՓԱՐԱԽՈՍՈՒԹՅԱՆ ԶՈՒԳՈՐԴՄԱՄԲ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2020.24.2.121Keywords:
Պալանիկ, Նիշցե, Աստված, եկեղեցի, աղանդ, մարգարե, հոգե-փիլիսոփայական կոնտեքստAbstract
Ժամանակակից ամերիկացի գրող, ծագումով ուկրաինացի տրանսգրեսիվ արձակի ամենավառ ներկայացուցիչների մեկի՝ Չակ Պալանիկի ստեղծագործությունը, մուտք գործելով գրական ասպարեզ դեռ նախորդ դարի 90-ական թվականներին, արժանացել է մեծ ճանաչման, մասնավորապես երիտասարդ սերնդի ընթերցողների շրջանում: Այսօր ակադեմիական գրականագիտության շրջանակներում՝ հեղինակի գործերը ուսումնասիրվում են ինտերտեքստուալ տեսանկյունից։ Հեղինակի առավել հայտնի վեպի՝ «Մարտական ակումբի» փիլիսոփայական-հոգեբանական բովանդակությունը իր արտացոլումն է գտել ամերիկյան ու ռուսական գրողների մի շարք ստեղծագործություններում: Սույն հոդվածում Չակ Պալանիկի թվով երրորդ՝ «Վերապրածը» վեպի որոշակի դրույթներ լուսաբանվում են Ֆրիդրիխ Նիցշեի «Այսպես խոսեց Զրադաշտը» փիլիսոփայական վեպի առնչությամբ։
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 Author(s)
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.