ՀԱՄԱԿՑՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԿԻՐԱՌՈՒՄԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՊԵՏԱԿԱՆ ՏՆՏԵՍԱԳԻՏԱԿԱՆ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆՈՒՄ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԸՆԹԱՑՔՈՒՄ. ԷՔՍՊԵՐԻՄԵՆՏԻՑ ԴԵՊԻ ԱՐԴՅՈՒՆՔՆԵՐ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2022.26.2.069Keywords:
համակցված ուսուցում, առցանց գործիքներ, առցանց հարթակներ, արդյունավետություն, լեզվական հմտություններ, գնահատում, դասավանդման ձևաչափAbstract
Հոդվածի նպատակն է ներկայացնել անգլերենի դասավանդման ընթացքում ստացված փորձարարական հետազոտության տվյալները, ինչպես նաև համակցված ուսուցման մեթոդների կիրառման արդյունքում ուսուցման արդյունավետության բացահայտումը: Հոդվածում մանրակրկիտ ներկայացվում և քննարկվում են բազմաթիվ առցանց գործիքներ և հարթակներ, ինչպես նաև դրանց կիրառման եղանակները:
Հետազոտությունը իրականացվել է առաջին կուրսեցիների շրջանում, 2021-2022 ուսումնական տարվա առաջին կիսամյակում: Նախապես ստուգվել են անգլերենի նախնական գիտելիքները, իսկ մի քանի դաս հետո ձևավորող գնահատման (թեստեր) միջոցով փորձել ենք պարզել, թե որքան արդյունավետ է համակցված մեթոդի կիրառումը: Փորձարարական խմբի արդյունքները վկայում են այն մասին, որ լեզվի իմացության մակարդակը ավելի շատ է բարձրացել համակցված ուսուցման կիրառման դեպքում:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Kristina TORGOMYAN , Susanna CHALABYAN
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.