ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐԻՉՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ-ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՈՐԱԿՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆ

Authors

  • Վ. Մ. Մեսրոբյան ՀՀ ՊԿԱ

DOI:

https://doi.org/10.46991/SBMP/2019.2.2(5).333

Keywords:

կրթության կառավարիչ, դասախոս, չափորոշիչ, հոգեբանական որակներ, մասնագիտական որակներ, փորձագիտական հարցարան

Abstract

Հոդվածում ամփոփվում են դասախոսների մասնագիտական-հոգեբանական որակների փորձագիտական հարցման արդյունքները։ Փորձագետները որպես առաջնային կարևոր մասնագիտական հոգեբանական որակներ առանձնացրել են մասնագիտական խորը գիտելիքները, հաղորդակցման ունակությունը, ինքնավերլուծելու ունակությունը, ինքնազարգացման ձգտումը, հուզական կայունությունը։ Բարձր ինտելեկտը, բարեխղճությունը, նրբանկատությունը, հռետորական ունակությունը, խանդավառությունը, հումորի զգացումը դասախոսները նույնպես կարևորել են, սակայն առաջնային չեն համարել։ Ստացված արդյունքները վկայում են, որ հայ դասախոսները աշխատանքի մեջ արժևորում են վերը նշված մասնագիտական հոգեբանական որակները։ Առաջնորդվում են այն որակներով, որոնք նպաստում են ուսումնական գործընթացի արդյունավետության բարձրացմանը։

Downloads

Published

2019-09-27

How to Cite

Մեսրոբյան Վ. Մ. (2019). ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐԻՉՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ-ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՈՐԱԿՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆ. Արդի հոգեբանություն, 2(3 (5), 333–339. https://doi.org/10.46991/SBMP/2019.2.2(5).333

Issue

Section

Articles