ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐԻՉՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ-ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՈՐԱԿՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆ
DOI:
https://doi.org/10.46991/SBMP/2019.2.2(5).333Ключевые слова:
կրթության կառավարիչ, դասախոս, չափորոշիչ, հոգեբանական որակներ, մասնագիտական որակներ, փորձագիտական հարցարանАннотация
Հոդվածում ամփոփվում են դասախոսների մասնագիտական-հոգեբանական որակների փորձագիտական հարցման արդյունքները։ Փորձագետները որպես առաջնային կարևոր մասնագիտական հոգեբանական որակներ առանձնացրել են մասնագիտական խորը գիտելիքները, հաղորդակցման ունակությունը, ինքնավերլուծելու ունակությունը, ինքնազարգացման ձգտումը, հուզական կայունությունը։ Բարձր ինտելեկտը, բարեխղճությունը, նրբանկատությունը, հռետորական ունակությունը, խանդավառությունը, հումորի զգացումը դասախոսները նույնպես կարևորել են, սակայն առաջնային չեն համարել։ Ստացված արդյունքները վկայում են, որ հայ դասախոսները աշխատանքի մեջ արժևորում են վերը նշված մասնագիտական հոգեբանական որակները։ Առաջնորդվում են այն որակներով, որոնք նպաստում են ուսումնական գործընթացի արդյունավետության բարձրացմանը։