ՀԵՏՊԱՏԵՐԱԶՄՅԱՆ ՇՐՋԱՆՈՒՄ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՇԱՐՈՒՆԱԿԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՊԱՅՄԱՆԱՎՈՐՈՂ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԸ (ԱՐՑԱԽԻ ՕՐԻՆԱԿՈՎ)

Authors

  • V.B Յարամիշյան Արցախի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/SBMP/2021.4.2.357

Keywords:

հետպատերազմյան սինդրոմներ, հոգեբանական աջակցություն, բարձրագույն կրթություն, շարունակականություն, առցանց ուսուցում, կրեատիվ լուծումներ

Abstract

Հոդվածում վերլուծված են ղարաբաղյան երկրորդ (44-օրյա) պատերազ- մից հետո Արցախի պետական համալսարանի ուսանողների եւ դասախոսների մոտ առկա հոգեվիճակների ուսումնասիրության որոշ արդյունքներ, համառոտ նկարագրված են բարձրագույն կրթության շարունակականության ապա- հովման եւ հետպատերազմյան սինդրոմների հաղթահարման ուղղությամբ համալսարանի ղեկավարության գործադրած ջանքերը, կատարված է առցանց եւ առկա հաղորդակցման առավելությունների ու թերությունների համեմա- տություն, քննարկված են շրջանավարտների իրազեկման եւ կողմնորոշման հարցերը, տրված են այդ խնդիրների լուծման կոնկրետ առաջարկություններ եւ հոգեբանական երաշխավորություններ:

Downloads

Published

2021-10-02

How to Cite

Յարամիշյան V. . (2021). ՀԵՏՊԱՏԵՐԱԶՄՅԱՆ ՇՐՋԱՆՈՒՄ ԲԱՐՁՐԱԳՈՒՅՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ՇԱՐՈՒՆԱԿԱԿԱՆՈՒԹՅՈՒՆԸ ՊԱՅՄԱՆԱՎՈՐՈՂ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐԸ (ԱՐՑԱԽԻ ՕՐԻՆԱԿՈՎ). Արդի հոգեբանություն, 4(2 (9), 357–364. https://doi.org/10.46991/SBMP/2021.4.2.357

Issue

Section

Articles