ԶԱՆԳՎԱԾԱՅԻՆ ԼՐԱՏՎԱՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ԵՎ ԷՎՈԼՅՈՒՑԻԱՆ ԶԲՈՍԱՇՐՋԱՅԻՆ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱՌԱՋԽԱՂԱՑՄԱՆ ՄԵՋ

Authors

  • Հ․Յա․ Սայադյան ԵՊՀ սերվիսի ամբիոն, Հայաստան
  • Ռ․Ռ․ Վարդանյան ԵՊՀ սերվիսի ամբիոն, Հայաստան
  • Ս․Ռ․ Սուվարյան ԵՊՀ սերվիսի ամբիոն, Հայաստան

DOI:

https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2019.53.2.134

Keywords:

positioning, tourist areas, media, branding, internet, magazine, newspaper, TV, advertising, travels

Abstract

Գլոբալիզացիայի և համընդհանուր ինտեգրվածության գործընթացների հետ մեկտեղ ժամանակակից աշխարհում դիտվում է տեղային ռեսուրսների արժեքի բարձրացման միտում: Զբոսաշրջային օբյեկտների և տարածքների նկատմամբ դիրքորոշման մեջ կարևորագույն դեր են խաղում լրատվամիջոցները (ԶԼՄ): ԶԼՄ-ները ստեղծում են ներկայացվող զբոսաշրջային ուղղության յուրահատուկ պատկեր: Այս պարագայում շատ կարևոր է հասկանալ, թե ԶԼՄ-ների հենց, որ տեսակն է բոլորից շահավետ ծառայում այդ նպատակին: ԶԼՄ-ների տարբեր ճյուղերի ընդհանուր զննությունը բերում է այն եզրակացությանը, որ ԶԼՄ-րի ոչ բոլոր ճյուղերն ունեն հավասար ազդեցություն զբոսաշրջային ապրանքի առաջխաղացման հարցում: Զբոսա- շրջային տարածքների գրագետ և բազմակողմանի ներկայացումը հնարավոր է միայն ԶԼՄ-ների բոլոր ճյուղերի մասնակցության դեպքում, զբոսաշրջային ապրանքի առաջխաղացման յուրաքանչյուր փուլում, հաշվի առնելով յուրաքանչյուրի տեսակարար կշիռը:

Published

2019-09-16

How to Cite

Սայադյան Հ., Վարդանյան Ռ., & Սուվարյան Ս. (2019). ԶԱՆԳՎԱԾԱՅԻՆ ԼՐԱՏՎԱՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ԵՎ ԷՎՈԼՅՈՒՑԻԱՆ ԶԲՈՍԱՇՐՋԱՅԻՆ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱՌԱՋԽԱՂԱՑՄԱՆ ՄԵՋ. ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր. Երկրաբանական և աշխարհագրական գիտություններ, 53(2 (249), 134–138. https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2019.53.2.134

Issue

Section

Աշխարհագրություն

Most read articles by the same author(s)