ԶԱՆԳՎԱԾԱՅԻՆ ԼՐԱՏՎԱՄԻՋՈՑՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ԵՎ ԷՎՈԼՅՈՒՑԻԱՆ ԶԲՈՍԱՇՐՋԱՅԻՆ ՈՒՂՂՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԱՌԱՋԽԱՂԱՑՄԱՆ ՄԵՋ
DOI:
https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2019.53.2.134Keywords:
positioning, tourist areas, media, branding, internet, magazine, newspaper, TV, advertising, travelsAbstract
Գլոբալիզացիայի և համընդհանուր ինտեգրվածության գործընթացների հետ մեկտեղ ժամանակակից աշխարհում դիտվում է տեղային ռեսուրսների արժեքի բարձրացման միտում: Զբոսաշրջային օբյեկտների և տարածքների նկատմամբ դիրքորոշման մեջ կարևորագույն դեր են խաղում լրատվամիջոցները (ԶԼՄ): ԶԼՄ-ները ստեղծում են ներկայացվող զբոսաշրջային ուղղության յուրահատուկ պատկեր: Այս պարագայում շատ կարևոր է հասկանալ, թե ԶԼՄ-ների հենց, որ տեսակն է բոլորից շահավետ ծառայում այդ նպատակին: ԶԼՄ-ների տարբեր ճյուղերի ընդհանուր զննությունը բերում է այն եզրակացությանը, որ ԶԼՄ-րի ոչ բոլոր ճյուղերն ունեն հավասար ազդեցություն զբոսաշրջային ապրանքի առաջխաղացման հարցում: Զբոսա- շրջային տարածքների գրագետ և բազմակողմանի ներկայացումը հնարավոր է միայն ԶԼՄ-ների բոլոր ճյուղերի մասնակցության դեպքում, զբոսաշրջային ապրանքի առաջխաղացման յուրաքանչյուր փուլում, հաշվի առնելով յուրաքանչյուրի տեսակարար կշիռը:
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2019 ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.