ԶԲՈՍԱՇՐՋԱՅԻՆ ԴԵՍՏԻՆԱՑԻԱՅԻ ՃԱՆԱՉԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2020.54.1.073Keywords:
tourist destination, brand, "picture of happiness", Media channels, recognition, informational promotion, territory branding, image of the territory, tourism attractionAbstract
Բրենդինգի թեման չափազանց կարևոր է տնտեսության բոլոր ոլորտների, այդ թվում նաև զբոսաշրջային ինդուստրիայի համար: Զբոսաշրջային դեստինացիայի բրենդի կառուցումը ճանաչելիության միջոցով՝ մանրակրկիտ, երկարատև և բազմաստիճան գործընթաց է: Զբոսաշրջային բրենդի գրավչությանը նպաստում են բազմաթիվ գործոններ: Ամենաէականներից մեկն է՝ զբոսաշրջային ուղևորության ինֆորմացիոն առաջխաղացումը: Մեդիա-ալիքների խնդիրն է՝ տեղեկացնել և համոզել, կատարելով այն որոշակի պարբերականությամբ:
Downloads
Published
2020-04-15
How to Cite
Վարդանյան Ռ., & Սուվարյան Ս. (2020). ԶԲՈՍԱՇՐՋԱՅԻՆ ԴԵՍՏԻՆԱՑԻԱՅԻ ՃԱՆԱՉԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆԸ. ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր. Երկրաբանական և աշխարհագրական գիտություններ, 54(1 (251), 73–77. https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2020.54.1.073
Issue
Section
Աշխարհագրություն
License
Copyright (c) 2020 Ученые записки ЕГУ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.