ՈՐՈՇ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ՓՈՐՁԸ ՏՈՒՐԻՍՏԱԿԱՆ ԳՐԱՎՉՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ՄԵՋ ԵՎ ԶԼՄ-ՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ԱՅԴ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ

Authors

  • Ռ․Ռ․ Վարդանյան ԵՊՀ սերվիսի ամբիոն, Հայաստան
  • Ս․Ռ․ Սուվարյան ԵՊՀ սերվիսի ամբիոն, Հայաստան

DOI:

https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2020.54.2.140

Keywords:

globalization, tourism industry, media, sights, tourism attraction, established image, visiting card, positive associations, association fixing

Abstract

Գլոբալիզացիան, որը XXI դարում ընդգրկել է ամբողջ աշխարհը կյանքի բոլոր ոլորտներում, անքակտելի հատկանիշ է դարձել նաև զբոսաշրջության համար: Տուրիզմը, մեծիմաստով, սոցիալական կատեգորիաէ: Այն ձևավորվել է բազմաթիվ գործոնների հիման վրա: Տուրիստական ինդուստրիան տեղաշարժում է մարդկանց հսկայական զանգվածներ ամբողջ աշխարհով մեկ: Բայց և այնպես, պետք է գիտակցել, որ զբոսաշրջիկը ընտրում է որոշակի երկիր, որոշակի ռեգիոն, որը ունի սեփական մշակված մոտեցումը տուրիստա-կան գործունեության նկատմամբ: Որոշ երկրների փորձը տուրիզմի զարգացման մեջ, մասնավորապես Չեխիայի և Հունգարիայի, կարող է մեծ աջակցություն ունենալ Հայաստանի տուրիստական ինդուստրիայի զարգացման գործում: Այս գործընթացում հատուկ առաքելություն ունեն զանգվածային լրատվության միջոցները: Նրանց նպատակն է` հասցնել պոտենցիալ զբոսաշրջիկին դրական ասոցիացիաներ առաջացնող ինֆորմացիա:

Published

2020-08-17

How to Cite

Վարդանյան Ռ., & Սուվարյան Ս. (2020). ՈՐՈՇ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ՓՈՐՁԸ ՏՈՒՐԻՍՏԱԿԱՆ ԳՐԱՎՉՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ՄԵՋ ԵՎ ԶԼՄ-ՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ԱՅԴ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ. ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր. Երկրաբանական և աշխարհագրական գիտություններ, 54(2 (252), 140–144. https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2020.54.2.140

Issue

Section

Աշխարհագրություն

Most read articles by the same author(s)