ՈՐՈՇ ԵՐԿՐՆԵՐԻ ՓՈՐՁԸ ՏՈՒՐԻՍՏԱԿԱՆ ԳՐԱՎՉՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐԵԼԱՎՄԱՆ ՄԵՋ ԵՎ ԶԼՄ-ՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ԱՅԴ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2020.54.2.140Keywords:
globalization, tourism industry, media, sights, tourism attraction, established image, visiting card, positive associations, association fixingAbstract
Գլոբալիզացիան, որը XXI դարում ընդգրկել է ամբողջ աշխարհը կյանքի բոլոր ոլորտներում, անքակտելի հատկանիշ է դարձել նաև զբոսաշրջության համար: Տուրիզմը, մեծիմաստով, սոցիալական կատեգորիաէ: Այն ձևավորվել է բազմաթիվ գործոնների հիման վրա: Տուրիստական ինդուստրիան տեղաշարժում է մարդկանց հսկայական զանգվածներ ամբողջ աշխարհով մեկ: Բայց և այնպես, պետք է գիտակցել, որ զբոսաշրջիկը ընտրում է որոշակի երկիր, որոշակի ռեգիոն, որը ունի սեփական մշակված մոտեցումը տուրիստա-կան գործունեության նկատմամբ: Որոշ երկրների փորձը տուրիզմի զարգացման մեջ, մասնավորապես Չեխիայի և Հունգարիայի, կարող է մեծ աջակցություն ունենալ Հայաստանի տուրիստական ինդուստրիայի զարգացման գործում: Այս գործընթացում հատուկ առաքելություն ունեն զանգվածային լրատվության միջոցները: Նրանց նպատակն է` հասցնել պոտենցիալ զբոսաշրջիկին դրական ասոցիացիաներ առաջացնող ինֆորմացիա:
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2020 ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.