ԶԼՄ-ՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ԵՐԿՐԻ ԻՄԻՋԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՄԵՋ

Authors

  • Ռենա Ռ․ Վարդանյան ԵՊՀ սերվիսի ամբիոն, Հայաստան
  • Սեյրան Ռ․ Սուվարյան ԵՊՀ սերվիսի ամբիոն, Հայաստան

DOI:

https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2021.55.1.026

Keywords:

image, geographic component, cultural-historical component, associations, media, character traits, stable image

Abstract

Ցանկացած երկրի կայուն դրական իմիջն այդ երկրի ռազմավարական պաշար է հանդիսանում: Տուրիստական իմիջը և տուրիզմը փոխկապակցված և փոխպայմանավորված են: Երկրի, տուրիստական տարածքի, առանձին վերցրած տուրիստական օբյեկտի իմիջի ձևավորման մեջ շատ մեծ դեր են խաղում զանգվածային լրատվության միջոցները (ԶԼՄ): Հմուտ իմիջմեյքերական աշխատանքի շնորհիվ երկրի իմիջը կարող է ներկայացվել ամենաշահավետ տեսանկյունից: Դրա համար անհրաժեշտ է ունենալ հստակ նպատակ և գործածության մեջ դնել ԶԼՄ-ների բոլոր հնարավոր ալիքները:

Published

2021-04-28

How to Cite

Վարդանյան Ռ. Ռ., & Սուվարյան Ս. Ռ. (2021). ԶԼՄ-ՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ԵՐԿՐԻ ԻՄԻՋԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՄԵՋ. ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր. Երկրաբանական և աշխարհագրական գիտություններ, 55(1 (254), 26–30. https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2021.55.1.026

Issue

Section

Աշխարհագրություն

Most read articles by the same author(s)