ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՍԻՄՎՈԼՆԵՐԸ ԵՎ ԶԼՄ-ՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ԵՐԿՐԻ ԿԵՐՊԱՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՀԱՐՑՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2021.55.2.151Keywords:
geographic image, image, state symbol, Ararat, duduk, apricot, pomegranate, grapes, Armenia, wine, cognac, mediaAbstract
Գլոբալ մրցակցության պայմաններում պետության իմիջի ձևավորման հարցերի նկատմամբ հետաքրքրությունը շատ արդիական է: Իմիջի ստեղծումը ջանքեր է պահանջում, քանի որ այն գիտակցված ստեղծագործություն է, ուղղված որոշակի, նախապես ծրագրավորված կերպարի ստեղծմանը: Պետության, ռեգիոնի, տուրիստական ուղղության իմիջի աշխարհագրական բաղադրիչը հիմք է հանդիսանում նրանց արտաքին և ներքին իմիջի կառուցման համար: Ցանկացած պետություն ունի իր համախոհներին: Այդ մարդկանց շնորհիվ ստեղծվում են երկրի սիմվոլները, որոնք հետագայում տարածվում են աշխարհով մեկ: Հայաստանն այդ իմաստով բացառություն չէ: Երկրի սիմվոլների գրագետ առաջխաղացումը մեդիա տարածքում ստեղծում է կայուն կերպարի զգացողություն:
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.