ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՍԻՄՎՈԼՆԵՐԸ ԵՎ ԶԼՄ-ՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ԵՐԿՐԻ ԿԵՐՊԱՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՀԱՐՑՈՒՄ

Authors

  • Ռենա Ռ․ Վարդանյան ԵՊՀ սերվիսի ամբիոն, Հայաստան

DOI:

https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2021.55.2.151

Keywords:

geographic image, image, state symbol, Ararat, duduk, apricot, pomegranate, grapes, Armenia, wine, cognac, media

Abstract

Գլոբալ մրցակցության պայմաններում պետության իմիջի ձևավորման հարցերի նկատմամբ հետաքրքրությունը շատ արդիական է: Իմիջի ստեղծումը ջանքեր է պահանջում, քանի որ այն գիտակցված ստեղծագործություն է, ուղղված որոշակի, նախապես ծրագրավորված կերպարի ստեղծմանը: Պետության, ռեգիոնի, տուրիստական ուղղության իմիջի աշխարհագրական բաղադրիչը հիմք է հանդիսանում նրանց արտաքին և ներքին իմիջի կառուցման համար: Ցանկացած պետություն ունի իր համախոհներին: Այդ մարդկանց շնորհիվ ստեղծվում են երկրի սիմվոլները, որոնք հետագայում տարածվում են աշխարհով մեկ: Հայաստանն այդ իմաստով բացառություն չէ: Երկրի սիմվոլների գրագետ առաջխաղացումը մեդիա տարածքում ստեղծում է կայուն կերպարի զգացողություն:

Published

2021-07-21

How to Cite

Վարդանյան Ռ. Ռ. (2021). ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՍԻՄՎՈԼՆԵՐԸ ԵՎ ԶԼՄ-ՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ԵՐԿՐԻ ԿԵՐՊԱՐԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՀԱՐՑՈՒՄ. ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր. Երկրաբանական և աշխարհագրական գիտություններ, 55(2 (255), 151–158. https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2021.55.2.151

Issue

Section

Աշխարհագրություն

Most read articles by the same author(s)