ՍՊՈՐՏԱՅԻՆ ԱՆՀԱՄԱՐԺԵՔ ԲԱՌԱՊԱՇԱՐԻ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ՀԱՍԿԱՑՈՒԹԱՅԻՆ ՄՈՏԵՑՈՒՄԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2016.20.3.112Keywords:
խոսույթ, հասկացույթ, կրիկետ, եզրույթ, եզրույթ-իրակություն, մենթալիտետ, զուգորդական դաշտAbstract
Հոդվածում ներկայացվում են անգլերեն սպորտային բառապաշարի ուսուցման առանձնահատկությունները` հաշվի առնելով անգլիական սպորտային խոսույթի բովանդակային բնութագրերը: Սահմանվում են «սպորտային խոսույթ», «հասկացույթ» հասկացությունները: «Կրիկետ» հասկացույթը վերլուծելիս հաշվի են առնվում սպորտային խոսույթի յուրահատկությունները անգլիական լեզվական մշակույթում: Ըստ նախնական մտահղացման՝ հիմնավորվում այն գաղափարը, որ հասկացութային մոտեցման կիրառմամբ հնարավոր է դառնում դիտարկել «կրիկետ» հասկացույթի միջուկը, մերձակա և հեռակա զուգորդական դաշտերում գործառվող արտահայտությունները, դարձվածային միավորները՝ անկախ դրանց եզրույթ կամ եզրույթ-իրակություն լինելու հանգամանքից:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2016 Գևորգ ԲԱՐՍԵՂՅԱՆ
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.