ՆԵՐՔԻՆ ԵՎ ԱՐՏԱՔԻՆ ՄՈՏԻՎԱՑԻԱՅԻ ԴԵՐՆ ՕՏԱՐ ԼԵԶՎԻ ՈԻՍՈԻՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ (ՀԱՅ-ՔՈՒՎԵՅԹՅԱՆ ՕՐԻՆԱԿՈՎ)
DOI:
https://doi.org/10.46991/FLHE/2016.20.3.142Keywords:
օտար լեզու, թեստային ուսումնաիրություններ, ուսումնական կատարողականություն, ներքին և արտաքին մոտիվացիոն տարրերAbstract
Հոդվածում քննարկվում է անգլերենի ուսումնառության գործընթացում ներքին և արտաքին մոտիվացիայի անհրաժեշտության թեման։ Հոդվածը ներառում է հայ և քուվեյթյան լսարաններում կատարած մի ուսումնասիրություն, որը վիճարկում է այն պնդումը, թե արտաքին մոտիվացիան «սպանում է» ներքին մոտիվացիան, և փոխարենն առաջ քաշում այն վարկածը, որ ցանկացած պարագայում դժվար է ասել, թե մոտիվացիայի որ տեսակին է պետք նախապատվություն տալ. հոդվածը շեշտում է այն պնդումը, որ քանի դեռ արտաքին կամ ներքին մոտիվացիան նպաստում են ուսումնասիրողի ուսումնական կամ գործնական նպատակների իրագործմանը, մոտիվացիայի տեսակն այդքան էլ կարևոր չէ։ Հոդվածում փորձ է արվում ցույց տալ, որ ուսանողների գերակշռող մասի համար այսօր արտաքին մոտիվացիան երկրորդ լեզուն ուսումնասիրելու ու դասերին հաճախելու գլխավոր խթանն է:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2016 Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.