ՄԱՏՐԻՑՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՈՒՄԸ ՍԵՐՎԻՍԻ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԱՅԻՆ ՀԵՏԱԶՈՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2023.57.1-2.068Keywords:
marketing matrix, BCG-matrix, Ansoff matrix, Porter's Five Forces Matrix, Competitive Profile Matrix (CPM)Abstract
Աշխատանքի նպատակն է ներկայացնել տարբեր մարքեթինգային մեթոդների և գործիքների կիրառելիությունը սերվիսային ձեռնարկություննեի մարքեթինգային ռազմավարություն իրականացնելու համար: Հոդվածում ուսումնասիրել ենք չորս մարքեթինգային մատրիցներ և բացահայտել դրանց արդյունավետությունը սերվիսի մարքեթինգային հետազոտություններում: Արդյունքում պարզ է դարձել, որ մատրիցները ամենաարդյունավետ մեթոդներն են սերվիսային ձեռնարկությունների մարքեթինգային հետազոտությունների իրականացման համար և ունեն բազմաթիվ առավելություններ։ Դրանք հնարավորություն են տալիս մշակելու ձեռնարկատիրության շրջանառության բարձրացմանն ուղղված ռազմավարական համալիր միջոցառումներ, շուկայում ստեղծել իրավիճակ, որտեղ ընկերությունը պաշտպանված կլինի և ինքնուրույն կկարողանա շուկայում ազդել մրցակցային ուժերի վրա, կանխատեսել բիզնես գործունեության համար մրցակիցների վտանգի մակարդակը, ընկերության սեփականատերերի համար գնահատել իրենց հնարավորությունները՝ համեմատելով հիմնական մրցակիցների հետ, հեշտացնել մրցակցային առավելությունների և շուկայական հնարավորությունների բացահայտումը, որպեսզի ընկերությունները կարողանան մշակել կամ ստեղծել ապրանքներ, ծառայություններ և շուկայական ռազմավարություններ:
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.